rajsan

Alla inlägg under maj 2013

Av raija lehtola - 1 maj 2013 16:39


Raslös som fan, tjurig, sugen på allt man kan stoppa i sig, oljelekage på bilen...... Ja, vad gör man???

Jo man frågar sin kära sambo om ett bra Tebata pass i det fina vädret.

Igentligen skulle jag till min kära vän Ida och fika, men vågade inte ta bilen och Magnus var tvugen att ha den andra en stund!

Ja ja ....Man kan ju bara säga att jag fick för mina synder. Be ALDRIG er sambo att köra ett pass med er.....De tar ut hämden på så sätt!!

Började med 10 varv jogging på runt tomten. Sen var det TABATA som gällde för hela slanten.

Naturligtvis började vi väl med mina favorit BURPEES!!!

Bara där kände jag att "nu får jag äta upp"!!

 

20 sek burpees 10 sek vila x 8 Rep.


Knäböj!! INGET FUSK!!!! ...skrek "Major" Sörman.

Samma tid där. 20 sek, vila 10 x 8 Rep.


 

Kissande hunden!!

HA!!!! Piece of Cake....skitlätt....rena vilan faktiskt!!


Sen blev det lite "gäddhäng". Rätt tufft, men jag gillar att köra Triceps :-)

Samma där 20, vila 10 x 8 Rep = Tabata.


 

Sen var det naturligtvis Dips på bänk. ASJOBBIGT!!!

Dom första 3 repen gick bra, sen gick det bara utför.

Slutade med att jag bara stog och höll emot. Inget konstigt med det eftersom man redan hade kört en station triceps innan.


Mera armar.


 


Nu börjar det kännas att man lever.

LillHitler fortsätter klocka i sina fula foppatofflor i solstolen.



Nu var det lite rygg!!

  

Den här skojar man inte bort!!!

SVINJOBBIG!!! 


Vi avslutade det hela med "Höga knän". Det var så GRYMT jobbigt att jag inte ens kan lägga ut de fruktansvärt fula bilderna!!!

Passet tog ENDAST 80 minuter.   Det längsta pass jag har haft!


När jag tänker efter så var jag rätt snäll!!

Tror inte att jag sa ett endaste fult ord, Hmmmm...

Det var nog för att grannen Hanna kom över och tjuvkikade!!

Måste komma ihåg det till nästa gång!

Det hör ju liksom inte till att jag är TREVLIG när jag har piskan över mig!!!   



Nu är han nöjd min kära sambo!!!

Få ge igen för gammal ost!! Ja ja.... det var sååååå värt det!!.

Nu mår kanonbra igen!! Tack Darling!!!

Det gör vi om.



 



Lite axlar blev det med!!



 

När man har varit så duktig så far man äta en god middag!!!

Premiärgrillningen här hemma.


 


En klick bea på!!! MUMS!!!


Eftersom jag är med i en stegtävling på jobbet, så får jag redovisa 12000 steg idag.

Då räknade jag det som en Circelpass 60 min.

KANON!!

Vi har dessutom det fina namnet "SNEDSTEGET" Och vi kommer att spöa skiten ur "SAMLAGET"

Eller hur Annelie Andersson????

Ha en bra fortsatt 1a Maj.






Ovido - Quiz & Flashcards