rajsan

Direktlänk till inlägg 18 oktober 2013

Vad bra det känns nu!!

Av raija lehtola - 18 oktober 2013 14:09

Hemmet börjar bli klart, kroppen läker bra. Nu känns allt toppen igen ?


Badrummet är i stort sätt klart.
Som vanligt är det bara " rörkrökarna" man måste vänta på. All vatteninredning hänger ju liksom på dom. Så det blev tyvärr ingen invigning denna helg heller ?
Tvättstugan blev i allafall klar förra helgen. Den blev precis som jag ville?
Tur man har en händig svärfar och en hjälpsam sambo?

Har en vecka kvar på min sjukskrivning nu. På måndag ska jag ta mig till gymmet och gå lite på bandet. Måste ju mjukstarta, för om 4 veckor är det hårda tag igen?.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av raija lehtola - 27 december 2015 19:05

Idag var man uppe med tuppen.Ännu ett PT pass med Robin!😃Vi körde lite olika övningar bl.a. Utfall med hantlar och kettlebells. Aktiv vila mellan övningarna som idag var squats med upphopp, höga knän (som jag hatar som pesten!)Sen fic...

Av raija lehtola - 23 december 2015 21:41

Slutade jobbet efter kl.11Kom hem 3 timmar senare. Jag är som sagt inte ensam på stan.Det sista var ett nödvändigt ont att ordna.Men nu sitter jag äntligen och bara njuter av uppesittarkvällen. !!Jansson är klar och likaså revbensspjällen. Granen stå...

Av raija lehtola - 19 december 2015 19:59

Idag har det gått i ett!! Satte klockan på 07.00. Åkte och pantande ALLA säckar i garaget ( tyckte det var dags nu ?) Sen måste man hålla sig fräsch med, så jag drog till camilla och fyllde på lite fransar och fick mig en "mini "spray tan.?. I...

Av raija lehtola - 16 december 2015 12:41

Det blev övertid på jobbet, så min planerade träning får vänta tills i morgon.? Annars har jag ju hela helgen på mig?? Nu är man fotograferad, mätt och vägd. Kommer att lägga ut resultat varje vecka? Mellanmål nummer 1 Fullkornswrap med ke...

Av raija lehtola - 15 december 2015 12:47

Tog tjuren vid hornen!!!Anlitade en PT igen. Nu får ni följa med på min resa!Jag gör detta för att inspirera andra och att hålla min egna motivation uppe.   Efter ett uppehåll på 2år så har jag väckt upp min lilla blogg igen   Andledningen t...

Ovido - Quiz & Flashcards