rajsan

Alla inlägg den 7 oktober 2013

Av raija lehtola - 7 oktober 2013 12:07


Åkte en sväng in till Marieberg idag.

Tanken var att jag skulla hitta en fin spegel som jag kan ha i badrummet.

Hittade tyvärr ingen som föll mig i smaken.

 

Gick in på Rusta och hittade 2 st fina svarta korgar för en billig peng.

Dom passar jättefint in i min tvättstuga 

Det blev en billig resa!!!!

Nöjd och glad körde jag hemåt igen med en massa pengar kvar på kortet   

 

 

 

 

På Mosåsvägen small det till i bilen och den började tokskaka!!

Jag sänkte farten till typ 50 km i timmen.

Det skakade fortfarande  

 

FAAAN!!! Jag hade fått punktering!!!

Tänkte:

 

SKIT SAMMA!!!

 

Gjorde som alla andra kärringar (som ni killar sägar)

Körde vidare!!

 

Kan ju inte stå här och byta däck NYOPERERAD!!

Finns ju inte på kartan att jag skulle fixa det....DESSUTOM så vet jag inte ens vart jag har reservdäcket.

 

Och DESSUTOM måste jag  ändå köpa nya däck.

 

Så jag fortsatte att köra på FÄLGEN ca 7 km hem till svärisarna.

 

 

 

Så nu är det bara att leta däck!!

Det blev visst inte så billigt som jag trodde  

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards