rajsan

Alla inlägg under december 2012

Av raija lehtola - 31 december 2012 20:09

Anlände till min barndomsvän Camilla och hennes man Kjelle.

Lillstugan var inredd med gästfrihet. Till och med tvål , choklad och en mini handuk låg på sängen.
Vi bjöds på champagne och små snittar tills Susanne och Claes äntligen anlände



 




 


Efter maten körde vi lite Nintendo wii, spöade så klart både tjejerna och killarna med min världskända golfswing   

Trots att Claes har ett riktigt bra handikap.

   



Badtunnan vad kvällens höjdare, jäklar så skönt !! Dessutom smakade det kalla drickat så mycket bättre.


               


Avslutade kvällen med soffhäng, skumpa lite schyssta PARTYMOVES och Nostalgimusik.

Kvällen var helt klart lyckad. Vi kom nog inte i säng förrens kl 03.00

Tack mina bästa!!!!!


    

  

BYE BYE ÅR 2012.



Av raija lehtola - 30 december 2012 18:32

Det blev uppvärmning på cykel och löpband. Ben, rygg, axlar och lite mage. Vanligtvis brukar jag dela upp kroppen och köra typ ben och rygg ena dagen.
Idag var det såååå mycket folk på gymmet, så man fick ta maskinerna som var lediga.
Konstigt att alla som aldrig varit på gymmet förrut ska dit just efter att ha ätit lite jansson.
Jaja, i slutet av Januari är det nog lugnt igen.
Därför blev det även snålt på bilder idag, vågade inte ta fram telefonen och börja plåta.
Hann smygplåtade izza iallafall :)



Av raija lehtola - 30 december 2012 12:57

Magnus drog iväg till gymmet nyss för att inviga sina fina nya löparskor. Så ÄCKLIGT hurtig att man blir förbannad. Eller avundsjuk är nog det rätta ordet, avis på hans tränarglöd.
Men jag ska allt dra dit med i eftermiddag och se om jag med kan glöda lite :)


Får lägga upp lite bevis senare.....


Jag kan !!!! Jag vill !!!! Jag vågar !!!!


 


Japp då var dom framplockade!!!!





Bjuder på lite kul "GUNGNAM STYLE" Wilma 7 år



klockren!!
 

Av raija lehtola - 29 december 2012 19:38


Nu avslutar vi denna kväll med lite soffhäng, kinamat och ett glas "black tower" natti natti.

Av raija lehtola - 29 december 2012 18:47

Vi blev lite rastlösa idag efter att vi hade varit på marieberg och shoppat upp oss på rean.
Eftersom hela min familj " utom jag" spelar innebandy, så blev det självklart att besöka hallen och ta en 2 mot 2 match :) det blev jobbigt vill jag lova.
Imorgon kommer jag inte att ta mig ur sängen. Måste tillägga att jag gjorde en del snygga kassar. :-)


Av raija lehtola - 28 december 2012 16:20


Man tröttnar rätt snart på alla röda tomtar och kulor överallt.

Dom har ju trots allt varit framme sen 1 advent.

Nu ryker dom ner i kartongerna igen.

Ljusstakarna har jag nog kvar ett tag till   


Tog en liten relaxande stund efter allt röj.

Har nog aldrig varit så här blek i hela mitt liv, näst intill genomskinlig.

Blekfet passar inte på mig!!

 


Av raija lehtola - 28 december 2012 11:47


Min undrebara sambo Magnus.


          


     


Mina härliga barn


     Taget för 2 år sen

Wilma 5 år                Izabell 15 år



kreativ tjej 2012


    

Lyckotårar??? 2012

 

Izza nu <3



         

Izzas innebandy

Kumla IBK. Damjuniorerna


Ovido - Quiz & Flashcards