rajsan

Alla inlägg den 15 september 2013

Av raija lehtola - 15 september 2013 07:20


 

Imorgon kommer utverderingen av min så kallade 5.2 diet!! 

 

 

I dag bär det iväg till Hallsberg hela dagen.

Poolspel med Wilma kl 09.00 idag.

Jag är ju naturligtvis fastgjuten när det gäller mina barn och sport.

 

Jag är en sån där typisk MAMMA som står i kiosken samtidigt som hon gapar och hejar på sin egen OCH andras ungar ute på planen!!

 

 

 

 

 


Igår var det lite kräftkalas hos kära vänner. MYCKET TREVLIGT!!   

 

Men det blev en rätt tidig kväll eftersom dom flesta skulle upp tidigt

Tack Camilla och Kjelle för att ni tog tag i detta :-) trevligt initiativ!

Nästa gång är det min tur!!

 

 

 

 

 

Undan plockat och proppmätta!!! 

 

 

Vi hade tipspromenad med! Frågorna var rätt svåra måste jag påstå.

 

10 frågor och en utslagsfråga.

 

Kan ju bara säga att JAG VANN HELA SKIEN!!!

TJOHOOOOO!!!!!

 

Till och med utslagsfrågan!! Det var 150 st makaroner i en kryddburk.

Jag svarade 153 st!! :-)

 

 

Detta var vinsten!!

Klurigheter är mitt förnamn!!! He he he 


 

 


Imorgon kommer utverderingen av min så kallade 5.2 diet!! 

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards