rajsan

Alla inlägg den 16 september 2013

Av raija lehtola - 16 september 2013 20:05



Nu har jag kört 5.2 Dieten i 4 veckor.

Här kommer resultaten.


- 1,8 kilo


- 4,5 cm på midjan

- 3 cm på röven

- 1 cm på vaden

- 1.5 cm på låren


Arm, byst var oförändrat.


Tycker att det är jättebra resultat eftersom jag bara lagt in

2 st lågkaloridagar.

INGEN träning

Och ätit som vanligt på vardagar och unnat mig gött på helgen!


 


Nu väntar jag bara på min Operation som kommer om drygt 2 veckor.

Sen blir det sjukskrivning i minst 2 veckor.

Så om 4-5 veckor går jag in i FAS 2  


Vilket innebär:


5.2 Dieten fortsätter som vanligt


1500 kcal intag per dag


Träning 3 ggr i veckan.


Sen blir det en ny utverdering!!  


Jag saknar träningen någe så grymt, så jag är så jävla taggad att köra på snart igen.


 

Detta var i våras   

Så ser det inte ut nu kan jag lugnt påstå.

Men det kommer, var så säker!!!!    



Ovido - Quiz & Flashcards