rajsan

Alla inlägg den 19 december 2015

Av raija lehtola - 19 december 2015 19:59

Idag har det gått i ett!!
Satte klockan på 07.00 Åkte och pantande ALLA säckar i garaget
( tyckte det var dags nu ?)
Sen måste man hålla sig fräsch med, så jag drog till camilla och fyllde på lite fransar och fick mig en "mini "spray tan.?.
Imorgon är det gymnastiktävling för Wilma igen, då måste man ju dra sitt strå till stacken och baka lite.
Det fick bli mina bästa chokladbollar?
Rullade 29 st 55 grammare.
När jag ändå hade lågan uppe, så blev det 2 plåtar julköttbullar
Det är första gången jag testar med anjovisspad. Det måste ju bara bli supergott??
Kosten börjar bli tråkig, men det är 200 gånger bättre än soppor?
Idag är det lördag och då får jag äta precis vad jag vill till middag.
Pizza, kebab, varma mackor lockade helt klart ?


Men jag valde en mugg glögg som bonus. ( Zins vinglögg, supergott? )
och min torra vanliga laxmiddag.

Idag är det även en träningsdag.
Idag fick det bli en PW med trevligt sällskap och hundar.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards