rajsan

Alla inlägg den 27 december 2015

Av raija lehtola - 27 december 2015 19:05

Idag var man uppe med tuppen.
Ännu ett PT pass med Robin!😃
Vi körde lite olika övningar bl.a

Utfall med hantlar och kettlebells.

Aktiv vila mellan övningarna som idag var

squats med upphopp, höga knän

(som jag hatar som pesten!)
Sen fick jag ligga i TRX-banden i plankanställning.

Föra benen fram och tillbaka mot brösten!


Fy faaan vilken vidrig övning!😡
Trodde på riktigt jag skulle svimma av utmattning

redan efter 5 sekunder.
När jag nästan grät så kom orden jag behövde höra.
- Det är det här som bränner fett !!😬

HELT KLART VÄRT DET. Tänkte jag!!
Timmen var avklarad och jag överlevde !
(Nästan)
Matlagning stog även på schemat idag.
Det blir en del burkar må jag säga!!☺️
Beach 2016. Here i come☺️👏👏



Räcker ett par dagar

Vidriga snören

Bra läromästare!👍

Lite lätt rödmosig, tunga lår och jävligt ont i röven😏

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards