rajsan

Alla inlägg den 1 april 2013

Av raija lehtola - 1 april 2013 13:15


Jag ÄLSKAR verkligen Påsken.

Då känns det att våren har kommit. Solen värmer, alla glada färger överallt.

Verkligen en ljuspunkt efter en lång mörk vinter.

Naturligtvis råkade jag fylla år denna Påsk, så jag fick bjuda på lite kalas och Påskmiddag.

Gjorde till och med min egna prinsess" PÅSK"tårta :-)


 


 


 


Ingen Påsk utan små rara påskgubbar och kärringar :-)


 


 


 


Älskar att få öppna lite paket....Blir som ett litet barn då!!!


Påskätandet måste jag säga att det gick bra....visst blev det en del godis.

Men jag höll mig inom ramarna och jag har motionerat lite hela påskhelgen.


Blev lite rastlös igår, och så upptäckte jag all marsipan jag hade kvar i kylen.

Så jag bestämde mig för att göra en liten present till

LINDA KARLSSON! Min Gamla jobbarkompis.


Hon är nämligen godisnarkoman, och gör allt för att få tag på godis när det blir akut.

Hon berättade att hon var sååå sugen på godis en kväll att hon till och med tog de äckliga marsipangodisarna och bokstavligen SÖÖÖÖG av chokladen på dom....

Jag dog naturligtvis av skratt.....av synen jag fick på min hornhinna.


Resultatet av det blev detta!!!!


 


Med lite choklad på, tyvärr slakna han av lite då!!!


 


 


Glad fortsättning mina vänner!!!


 






Ovido - Quiz & Flashcards