rajsan

Alla inlägg den 15 april 2013

Av raija lehtola - 15 april 2013 19:36


Igår fick jag ett sms av karin.

- Det fattas folk på Innebandyn, vill du vara med ikväll??


Efter en jobbarfest i Fredags och en massa skitmat på Lördag fanns det bara ett allternativ.

SJÄLVKLART!!!

Här ska det brännas kalorier i en och en halv timme!

Susanne kom hit med klubba och vattenflaska i högsta hugg tio minuter i sju.

Vi blev 6 stycken.

3 i varje lag utan avbytare. Alla kastade sina klubbor på golvet, och jag fick naturligtvis dela upp dom i 2 högar.

Detta blev lagen.

Jag, karin och Ullis i ett lag.

Susanne, Anki och Carro i det andra.

Sen var det nersläpp.... eller tekning kanske det heter.

Fyy fan vi kämpande och slet, sprang i en kvart utan byte tills det var vätskepaus.

Det var så JÄKLA kul att jaga denna lilla håliga boll, slå på ett och annat smalben och försöka träffa det lilla, lilla målet.

 TYDLIGEN alldeles för litet för mig i alla fall.  

Hur mycket jag en försökte, så sköt jag alltid en meter åt sidan.

Lyckades i alla fall göra 2 st..... fråga mig inte hur !!!

Råkade väl blunda just då eller nåt!!

Hur som helst.... vi blev totalt utklassade.!!   


Susanne och Anki fick väl nåt jävla "topp spel" däruppe ...medans Carro matade dom med bollar och höll deras mål.

SKIT E SAMMA!!

Jag hade tokroligt och sprang mig igenom 90 minuter,

så det blev nog en - 600 kcal :-)

och 9-54 i förlust!


 


 


 


Det här måste vi göra om snart!!!

Ring in mig fler gånger tack!!



Ovido - Quiz & Flashcards