rajsan

Alla inlägg den 5 april 2013

Av raija lehtola - 5 april 2013 18:36


Nu är vi inne på den sista veckan med TJOCKISGRUPPEN!!

Själv känns det som om jag kört mitt egna lilla race de senaste veckorna, har kommit ifrån gruppen på någe vis :-(  Tråkigt.

Det började med en massa sjukdom, nytt jobb mm mm.

Har inte heller vägt mig på 2 veckor.

Självklart tränar jag.....NU till och med ännu mer.

Även maten har jag stenkoll på   

1600 kcal om dagen!!

På söndag är det sista vägningen.

Jag vet att det är minst -7 kg i alla fall.


Det känns underbart att vara på rätt väg, har trots allt - 10 kg kvar att loosa.

Och det kommer jag LÄTT att göra.

Jag har ändrat min livsstil på dessa veckor vågar jag påstå.  


Jag tackar Linda och gruppen för allt stöd och önskar alla lycka till.

Ni är grymma! Ni kommer verkligen att nå era mål. JAG MED!!

Efter mycket velande fram och tillbaka bestämde jag mig för att lägga ut en före och efterbild.


Förebilden är verkligen inget som jag är direkt stolt över.

Men jag är stolt över mina framsteg dessa veckor.


 

Denna bild ska jag sätta på kylskåpet så det avskräcker mig själv och alla andra!! 


4 st valkar har försvunnit på ryggen.

Den svullna gravidmagen är inte så svullen längre.

Pattarna har åkt upp ett par centimeter.

Jag ser en glipa mellan låren ........röven är mindre och fastare.

Kan bara bli bättre!!!!  JAG SER LJUSET!!!!!


Imorgon ska jag till VÄRLDENS bästa Ida, min gamla jobbarkompis på Atlas.

Hon ska hjälpa mig med min belöning!!

Nu har jag nått mitt delmål och ska belöna mig med en " hårförtjockning"!!


 


Kommer bli såå fint till Magnus "Innebandyavslutningsfest" på Lördag.

Äntligen får jag gå ut och festa lite, det var inte igår vill jag påstå!!

WOOP WOOP!!!



 


Så här ser det ut där jag kommer att tillbringa min tid efter jobbet.

Ett gym en trappa upp!!


Superfräscht omklädningsrum med bastu.


Kan det bli bättre??? Spar jätte mycket tid och man kan träna varje dag!!! :-)

Killarna har till och med Cirkelpass på Måndagar!!

Det kommer jag att vara med på!!

Jag kan utnyttja detta 24 timmar om dygnet, även på helgerna.

Vi får även fri Massage var 3e vecka... PÅ ARBETSTID!!! :-)

Här behöver man inte få arbetsskador i alla fall.


 

NU KÖR VI VIDARE!!!

Med eller utan TJOCKISGÄNGET!!! 

( förhoppningsvis med) Ialla fall på passen!!




Ovido - Quiz & Flashcards