rajsan

Alla inlägg den 16 april 2013

Av raija lehtola - 16 april 2013 18:55



Idag blev det enbart ett armpass. Det tog 50 minuter.

Det är det som är så bra med att ha ett gym på jobbet.

Man hittar alltid en lucka.

Antingen på morgonen eller direkt efter jobbpasset.

Har man tajt om tid...... JAA.... upp och kör hårt 30-50 min. Bättre än ingen träning alls.

Och det bästa av allt....Man behöver inte åka hem och "MELLANLANDA".

Gör man det, då brukar det inte vara lika motiverande att ge sig iväg igen :-(

Så nu sitter jag hemma med gott samvete i allafall.


Då kör vi då!! SPOTIFY....check!!


 




 


Måste ju ha lite bilder till bloggen, jag var ju där ensam så det fick bli lite "EGOBILDER då!!



 


Körde 4 olika övningar med hantlar och skivstång 10x3.


Sen var det Dips på bänk med benen rätt långt fram. Det bränner i gäddhänget vill jag lova.

Uppvärmning och stretchning.


KLAR!!!!



 


Nöjd och glad!  Och det tog bara 50 minuter av min dag !! :-)


Nu hem och äta lite tosk med äggsås!!! Det är fin fint det!! :-)


 



Ovido - Quiz & Flashcards