rajsan

Alla inlägg den 8 april 2013

Av raija lehtola - 8 april 2013 21:24


Åkte i lördags morse till min vän Ida !

Dom har precis flyttat in i deras första hus, så det var full action där!

Pappa, sambo, sambons polare. Tapetsering stog på agendan.

Trots all hets tog hon sig an mig.

LOVE YOU!!!!!   

Jag skulle nämligen belöna mig själv med en hårförlängning (förtjockning)   


 

Tillklippning av nagelslingorna och en före bild.


 

Jävlar vilken peruk det blev!!!

Lite färg på det här så blir det bra!!





 


Efter 2 timmar blir man lite efterbliven tror jag.....



   

Är supernöjd med min nya frilla   

Men kolla in MUPPEN i bakgrunden!!!   


10 veckor har ni gått med "tjockisgruppen" som vi så rart kallat den.

Jag har nått mitt delmål, men har fortfarande mycket kvar att jobba på.

Men det kommer jag blogga om lite senare.

Då blir det lite resultat mmmm.


Magnus hade innebandy avslutning i Lördags och respektive var medbjudna.

Vi åt och drack hela kvällen, det var prisutdelningar och ölhävartävling.

I år skippade jag ölhävartävlingen, dels för att jag kom sist förra året och fick gå hem kl 21.45 pga "taskig balans".

I år skulle jag allt vara med till slutet :-)

Och det var jag!!!

Tack Sibbe för att du bara Övertalade mig till på 1 st shot iår  .


 

Härliga Kumla ibk!!!   


 

Ölhävartävlingen som Lasse " Pripps" Larsson vann som vanligt!!

Maria "storshottaren" och jag... ( hon klarade med hela kvällen i år ;-)

Karin och kioskdamerna! mfl.

Jag och mitt  ;-)


Filmbevis!!!




 

Det var det....kvällen slutade efter 24.00 med en kebabtallrik på maestro.


Ovido - Quiz & Flashcards