rajsan

Alla inlägg den 3 mars 2013

Av raija lehtola - 3 mars 2013 19:57


Idag samlades gängen på Sveavägen igen.

Som vanligt var det vägning och mätning även denna söndag morgon.


Som vanligt tog vi oss en kopp kaffe eller te och satte oss runt bordet.

Som vanligt var HÖNSGÅRDEN igång även denna söndag.

OCH Sist men inte minst SOM VANLIGT alltid lika roligt och trevligt :-)

Detta är liksom en summering av hela veckan, veckans höjdpunkt skulle jag kunna kalla det!!

Man får sig liksom ett gott skratt varje gång.

Som Stoffe med "vadskämtet"

Erika med sina sarkastiska , roliga kommentarer "oftast om sig själv"

Linda. A. s  EXTREMT fula ansiktsutryck när hon berättar sina historier.

Ja.... Det är gruppkärlek det!!


 


Vägningen idag var väl si och så... Vissa hade det gått bra för och vissa lite mindre bra för.

Men neråt visade vågen i allafall :-)

MIG och andra sidan gick det "käpprätt åt helevete" för!!

PLUS 1 KG!!!!

Trodde inte mina ögon.!!

Var tvungen att flytta vågen 30 cm till vänster och ställde mig på den igen.

(För den måste ju ha stått i nån lutning eller nåt!!!)

Det var nästan så jag tassade upp på den denna gång.

Men nej !

Hur mycket jag än försökte, HÖLL ANDAN, STOG PÅ TÅ så visade den ändå  

+ 1  Jä...la KILO!!

SKIT I DET DÅ!!! för f....n !!  Tänkte jag.


Dags för det gula måttbandet.

YES!!!

-2 cm på magen.

Tack gode gud !!

-0,2  cm på låren

Yes även där!

Röven hade krymt med.  


Tack för det Televerket.!!

Denna vecka var inte förgäves i allafall :-)


Ni ser !      STIRRA er inte blinda på vågen.

Gruppen hade tagit - 9 kg till denna vecka (kunde vart -10 HMMM... :-( )

Tillsammans har vi minskat 100 cm och 60 kg på 5 veckor.

Bra gjort!!


Nu var det dags för Söndagens utepass.

Eftersom jag har blivit förkyld och har ont i halsen så skippade jag denna träning.

Jag och  Jimmy (som också är sjuk) tog en liten solskens promenad runt Kumlasjön i stället.

Naturligtvis passade jag på att njuta av att se de andra deltagarna plågas och jag knäppte självklart ett och annat kort med   



 

ÅHH så skönt att slippa dagens pass!! ;-)


 

Sollcellsladdade!!


Upp för backen, gör 10 armhävningar och spring ner och gör 10 situps!!


 



    


   

Bra jobbat!!




   

Mountain Climbers!!!

Dom skämtar man verkligen inte om.


Jimmy njuter vid sidan av. Med all rätt! :-)

Jag med :-)


 

Linda håller TABATA tiden o Peppar på !! 


 


Att springa i den tunga snön är SKITJOBBIGT!!


Ni kämpade skitbra som vanligt!

Hörde till och med en och annan svordom :-)

 (Camilla Lejonkrans)   


Grattis till lilla Susanne!

Hon vann priset idag. Med motiveringen....

Bra peppare, bra resultat, bra kämparglöd.mm


Veckans Värdiga vinnare !   




Ovido - Quiz & Flashcards