rajsan

Alla inlägg den 7 mars 2013

Av raija lehtola - 7 mars 2013 20:06


En dag till har gått på Marsipanfabriken. Man lär sig mer och mer för varje dag.

Körde lite truck idag, lite annurlunda kan man säga eftersom

dessa truckar är typ ärvda efter Fred Flinta!!

Muskel servo mm kan man lugnt påstå!

Men skam den som ger sig... HAHAHAHA!!!


Tror ni vi kommer att påskpyssla eller???

Detta är bara lite av färgerna som finns :-)

 


Idag har det hänt grejer vill jag lugnt påstå... Något  possitivt !!

Så nu håller jag tummarna för mig :-)

Men ni får allt vänta ett par dagar innan jag säger nåt!!


Mår lite dåligt över att jag inte har tränat någonting på hela veckan :-(

Men imorgon ska jag ge mig iväg och köra det jag klarar av på passet.

Vägningen på söndag kommer säkert gå åt skogen eftersom jag varken tränat eller fått någon slags vardagsmotion på jobbet.

Men maten har jag skött exemplariskt! :-)


 


Tog med lite Marsipan till Izabell igår. Hon skulle göra en tårta till sin pappa som fyllde år.

Detta var vad hon åstakom. SÅ HIMLA FIN !!

Tror ni han blev glad eller??

JAA!! Vem skulle inte bli det?? Den gjordes ju av kärlek "  





   


Han åt tydligen upp nästan halva själv!! AJ;AJ;AJ DAREK!!

Vi som snackade kalorier för två timmar sen!!




HUR FAN LYCKAS MAN MED DETTA??


 



Sov gott mina vänner!



Ovido - Quiz & Flashcards