rajsan

Alla inlägg den 10 mars 2013

Av raija lehtola - 10 mars 2013 15:04



Imorse bar det i väg till  "HÖNSGÅRDEN" på Sveavägen igen.

Denna gång var det frivillig vägning och mätning eftersom gruppen var sjukdrabbade hela förra veckan.

Klart man skulle väga sig ändå!!

Vem vill gå miste om den härliga gemenskapen och svart kaffe i plastmugg !!

INTE jag i allafall.

Nästan hela gruppen var där även idag.


 


 


Sen var KACKLET igång igen!!!    HYSTERISKT!!


Jag var först ut till vägning. Mina förväntningar var absolut inte höga med tanke på att jag INTE tränat på hela veckan PLUS att jag har har haft lättare jobb på jobbet.

Men jag hade skött maten bra hela veckan :-)

Drog av mig överdragsbyxorna och stallde mig på vågen.


79,7 KG

VAD FAAAN!!! - 1,4 kg?????

Förra veckan hade jag gått upp 1 kg, tränat som en tok och ätit bra hela veckan !!

SJUKT!!

Jajaja, bara att tacka och ta emot !  

ÄNTLIGEN ser jag en 7:a på Vågen!! Det var verkligen inte igår.

ÄR SKITGLAD för det.

Här har vi en sammanställning efter 6 veckor.

- 4,5 kg

- 5 cm på magen

- 9 cm runt midjan

- 2 cm på arslet

- 2,5 cm per lår

Sen har man säkert minskat på fler ställen man inte mäter.

Det kanske är bra att ta en vilovecka, vem vet!!

Men nu i veckan är det träning för hela slanten. Tar bort stygnen på onsdag.

Det ska bli jäkligt skönt.

Är småtrött på denna fingertuta nu :-(



Ska förresten på anställningsintervju igen på onsdag :-)

Ett jobb som är klippt och skuret för mig....så nu håller jag alla mina tummar och tår för att jag ska få tjänsten!!

Marsipanfabriken är ett bra jobb, men denna tjänst som jag har sökt är verkligen det jag vill göra!!

Har naturligtvis förvarnat min nyvarande chef.

Jag har varit ärlig rak och sagt att om jag får denna tjänst så kommer jag att ta den!


Idag är det egenträning på schemat.

Powerwalk nalkas framåt kvällen :-)


Nu går vi in i vecka 7 av 10.

SOPPVECKAN!

Ska göra det enkelt för mig och åka till Lidl och köpa Felix färdiga soppor.

Broccoli och ost 220 kcal.

Fisksoppa 190 kcal.

Dom är suveränt goda!!


 

Sparrissoppan ska jag nog testa med!! mums!!.



Ovido - Quiz & Flashcards