rajsan

Alla inlägg den 16 mars 2013

Av raija lehtola - 16 mars 2013 15:44


Min sambo Magnus har blivit sjuk. Förkyld med feber.

Man kan ju tro att han lider av pesten och ligger för döden.

DET ÄR SÅÅÅ SYND om honom.

Får panik snart!

Han hostar, fräser, harklar, stönar, snyter, och ajajar sig HELA tiden.

Säger INTE att han inte är sjuk för det är han.

Men blir killar verkligen sämre än oss tjejer?


Jag låg i Virus i 9 dagar, kan inte minnas att det var speciellt synd om mig då!

Kan heller inte minnas att jag fick hemmagjorda räkmackor och marängswisch.

Kan heller inte minnas att nån åkte till Ica och handlade en full kasse med godis och annat gott man ör sugen på när man är sjuk.

Eller att jag låg framför sporten en hel dag och en hel kväll.

Men det är nog så att killar blir mycket sämre än vi tjejer.

Man kan nog sannerligen jämföra det med att föda barn!!


 


 


Tränade ett pass (äntligen) i Tisdags.

Det var ett Boxfit pass blandat med cirkel och Tabata.

SÅÅ JÄKLA KUL!!!

Älskar pass som är oförutsägbara.

Linda gör passen olika för varje gång.

Då vet man aldrig vad nästa steg i passet ska bli och då blir det aldrig tråkigt.

Det var hårt, kul och varierat. Presis som jag vill ha det. :-)

Tyvärr missade jag gårdagens pass eftersom jag hade ont i Halsen :-(


 

Gänget   


 

Linda   


Imorgon är det vägning och mätning igen!

Vi går in Vecka 8 nu. Vad fort det går.

Gruppen har gjort fantastiska framsteg och det syns på ALLA att det verkligen har hänt grejer.

Rekomenderar verkligen alla som behöver gå ner i vikt och få koll på kosten att gå med i sådan här grupp.


http://www.back2basic.n.nu/

Kontakta gärna Linda Stenholm om ni har frågor.






Ovido - Quiz & Flashcards