rajsan

Alla inlägg den 26 augusti 2013

Av raija lehtola - 26 augusti 2013 18:04


Skjuk och fastardag.....Inte en bra kombination  

 

Åkte till jobbet trots en sömnlös, varm natt.

Jobbade på så gott jag kunde, men orkade inte vara kvar.

Så jag drog hem och duschade o drog täcket över huvudet.

Somnade nog på en gång.

Vaknade HUNGRIG som en varg. Hade ju bara ätit 1 dl kesella och 1 dl bär till Lunch.

 

 

 

 

Fastade ifrån kl. 20.00 i går kväll fram till 12.00 idag.

 

Så det blev lite räkor, gurka och kaffe. Det räckte gott o väl.

 

 

 

Har fortfarande 2 mål kvar att äta.

 

 

 

 

 

 

Det här är enklare än att sno godis ifrån småbarn.

Hemligheten är bara att hitta så mycket mat som möjligt på  500 kcal.

Kan ju säga att man börjar bli expert på det!!  

 

Detta är min 3e fastardag.

Efter den 8e fastardagen ska jag göra en liten utverdering.

Jag äter normal husmanskost de resterande 5 dagarna.

Men som sagt:

Jag äter INTE tårta, pizzor, godis mm. 

Men unnar mig gärna nåt extra på helgen.

Igår blev det Sushi  

 

 

 

Nu ska jag bälja i mig 1 liter kaffe!!!

  

Ovido - Quiz & Flashcards