rajsan

Alla inlägg den 19 augusti 2013

Av raija lehtola - 19 augusti 2013 20:13


Dagens fasta har gått otroligt bra! 

Jag har följt min plan till punkt och pricka. Blev lite hungrig vid halv 3 tiden, men då hade jag glömt att dricka vatten på ett tag.

Vatten dämpar hungern konstigt nog!   

 

Det känns riktigt bra att få äta vanligt i morgon, det är nog den tanken som tar en igenom denna "fastardag" utan fusk..

Man vet att man får äta "NORMALT" ett par dagar.

 

Jag kommer att vara lite försiktig med kolhydraterna, men jag kommer att njuta av en RIKTIG frukost.

 

 

 

 

Hade tänkt att ha "fastardagarna" på Måndagar och Onsdagar.

Men jag kommer nog att köra Torsdag istället för Onsdag. Behöver nog äta vanligt i 2 dagar i streck.

 

Den där så kallade "MORGONPROMENADEN".........Den kan jag FETGLÖMMA :-(

Inte en chans i hela världen att jag går upp mitt i natten för den....

NEJ....

Den tar jag en annan tidpunkt!

Men tanken var ju god.    

Ovido - Quiz & Flashcards