rajsan

Alla inlägg den 11 februari 2013

Av raija lehtola - 11 februari 2013 09:15



Idag börjar våran soppvecka.

Vi ska byta ut LUNCH och MIDDAG mot matiga hemgjorda soppor.

På så sätt stryper vi till Kaloriintagen yttligare lite till.

Vi kör SOPPA denna vecka och vecka 7.

Träningen kommer att bli något lättare denna vecka eftersom man antagligen inte kommer att orka köra lika hårt som vanligt.


1500 kcal är inte mycket på en dag, och nu stryps det till ännu mer!

Men man kan verkligen få ihop mycket mat på dessa kalorier, bara man väljer rätt råvaror.

Mycket kokta grönsaker, ljust kött, lätt kesella, bär. Bra exempel på lätt nyttig mat.

Själv är jag aldrig hungrig!!


Men man ska komma ihåg att detta är individuellet !!!!

Denna plan passar mig utmärkt, medans någon annan kanske behöver få i sig mer.

Vi är under uppsyn hela tiden.!


Idag har jag en vilodag ifrån all träning, bra det eftersom jag har "kärringrygg"

Det har inte gått en enda dag sen jag började träna, att jag inte haft ont någonstans.

Är det inte i röven, så är det låren, magen, armarna eller som nu.. ryggen!

Kom ihåg ni matglada därute!!!

Låt det inte gå överstyr!!!

Tänk på vad ni stoppar i er!!  Rör på fläsket lite då och då!!

Då slipper man dessa drastiska metoder. Sköt om era kroppar!

Den ska nämligen bära dig tills du är minst 85 år.


Som sagt! Idag blir det kålsoppa....Mums!! Ska göra dubbelsats, så jag kan byta med Camilla.

Skitbra! Då har man 2 soppor att variera med.  



 

289 kcal per portion.


Imorgon blir det förmiddagspass kl 07.30 eftersom jag går eftermiddag denna vecka.

Få se vad Linda "Lillhitler"Stenholm hittar på då ??




Nej, det är inte en sköldpadda som hamnat rygg och inte kan vända sig rätt!!!   


Det är bara jag som gör lite situps    (från träningen igår)  



Ovido - Quiz & Flashcards