rajsan

Alla inlägg den 2 februari 2013

Av raija lehtola - 2 februari 2013 13:45


Telefonen ringde i morse och jag fick PANIK!!!

Jä...la skit jag hade försovit mig.

Tomas stog och väntade utanför dörren beredd på att åka och göra ett lördagspass på jobbet.


Jag hade ju stallt klockan på 04.40 ???

Vardagar !!

....hmmmm... Vilken miss.  


Ja ja, det var bara att kasta på sig kläderna, och roffa åt sig det man fick tag på ur kylen så man hade lite frukost.

Men vi hann i tid. Är man stålmannen (kvinnan ) så är man.



 


Det blev lite frukost ändå.

kvarg 0,2 % bär och en riskaka.

(Inte lika snyggt upplagt som det brukar) HAHAHA  

Dessutom fick det avnjutas med en gaffel efterom vi tydligen inte har skedar på jobbet. 

 


   


Igår var jag ju med på ett Boxfit pass.

Det var riktigt roligt och skitjobbigt. Vi körde fullt ut i en hel timme.

UTAN vila. Den vilan vi fick var typ jägarvilan.

Vi boxades och sparkades. Körde mycket situps, upphopp och armhävningar.

Och sen dom där PISS BURPEES!!

Hatar dom, kan verkligen inte göra dom.  


 


Brände i allafall typ 700 kcal :-)

Magnus och Wilma var med på passet, till och med han var slut.

Wilma satt och gjorde situps mm i " BUREN"

Buren är en liten boxningsring de har inne på gymmet. Perfekt när man inte har barnvakt  

Hon satt där och ritade, spelade o kollade på när vi tränade.

Trivdes nog rätt bra därinne!  

(Bakom stolparna) 


 



Idag är det en vilodag. Har gjort ett pass på jobbet så det får räcka.

Imorgon kl 10.00 har vi ett utomhuspass.



Ikväll är det Melodifestivaren som gäller.




startfältet


http://www.svt.se/melodifestivalen/artister/

 

Hur dåligt det än må vara så måste man bänka sig i soffan med en massa gott tilltugg

I mitt fall blir det en frukt tallrik med färsk ananas och favoriten SUSHI!!!

Har snålat in på kalorierna idag, så jag kan äta det med gott samvete   


 


Trevlig lördag alla!!!









Ovido - Quiz & Flashcards