rajsan

Alla inlägg den 20 februari 2013

Av raija lehtola - 20 februari 2013 18:21



Idag har jag inte gjort ett skit. Och det var så välbehövt :-)

Tog till och med en siesta  på 10 minuter.

Så nu orkar jag nog vara uppe minst till 22.00 ikväll.

Fyndade faktiskt idag.

Fick veta att en tjej här i Kumla hade fått tag på ett lager med kvalitetssmink i från Norge som hon skulle sälja ut. Smink som kostat hundratalskronor, sålde hon ut för 20 kr styck.

Tack, tack !!! Jag är verkligen i behov av lite nytt.

Så nu blev man 220 kr fattigare.

Billigt för allt detta tycker jag.  


 


2 puder, 3 läppstift, 1 ögonskugga, 1 rouge, 2 läppennor och

2 läppglans som tydligen sväller upp läpparna lite och gör dom fylligare.

Det måste jag allt testa   .



Mat och träning går jättebra!

Är inne på min 4 e vecka.

Det har blivit 4 träningspass i veckan...inte ett endaste fusk. Och så ska det förbli resten av tiden.

Kommer naturligtvis fortsätta efter dessa 10 v...men kanske håller mig till 3 pass i veckan.


 


Nästa Fredag börjar jag mitt nya jobb.

Är väldigt glad och förväntansfull.

Detta kommer att bli helt nytt för mig.

Tänk vilken tur man har som fick ett jobb i dessa tider redan innan man fick gå ifrån det förra.

Dessutom är det dagtid. Kommer inte ens ihåg när jag jobbade dagtid sist.

Nu kommer jag äntligen att få se mina kära barn och sambo mer  




Ovido - Quiz & Flashcards