rajsan

Alla inlägg den 14 februari 2013

Av raija lehtola - 14 februari 2013 08:36



Nu är den här igen!! ALLA HJÄRTANS DAG!!

Eller som min kära tonåring säger...


  "Sitting alone eating chocolate day"  


På just denna dag ska man visa sin allra högsta kärlek till varandra.

En massa dyra presenter, choklad, mjukis nallar som det står "I LOVE YOU PÅ".

mm.mm

Visst är det väl mysigt???

Tvinga sin sambo att visa lite uppskattning för en gångs skull.

Sen står man där JÄTTERÖRD och låtsas att man inte anat nånting!!!

Gud så sött!!


Håller med, det är rätt mysigt med ALLA HJÄRTANS DAG trots allt.  

Är själv den som köper nåt fint hjärta, en trisslott och lite choklad till varje familjemedlem.

Och kanske ger en extra varm kram!.


Men trots all denna hysteri, så tycker jag personligen att det ska komma spontat.

Ifrån hjärtat med andra ord.

Och när man minst anar det.


 


Själv fick jag ett underbart uppvaknande imorse.

Frukost på sängen av min lilla älskade Wilmis   


Detta kallar jag att engagera sig!!! :-)


   

HAHAHAHA!!!   Jag älskar "DEG"


Nu väntar Njoys löparband på mig!!

HAPPY VALENTINES DAY!!!! 

Lite bildbevis till LINDA!!!!!   på dagens pass...

   



Ovido - Quiz & Flashcards