rajsan

Direktlänk till inlägg 7 februari 2013

Mindre röv????

Av raija lehtola - 7 februari 2013 17:59


Idag skulle jag ha varit med på en grupp pass med Linda kl 20.00 men så blev det inte   

Min älsta dotter Izabell (som skulle varit barnvakt) hade en match idag som hon skulle dömma i Åsbro.

Givetvis kom hon på det i sista sekund.

Så jag åkte till gymmet och slet på löparbandet i drygt 40 minuter istället.

Har man bara rätt musik i öronen så är det rätt ok med löpband.

Hade bara ett liiiitet problem idag

TROSORNA gled ner hela passet, fick dra upp dom hela tiden, en gång fick jag nästan dra upp dom ifrån knävecken  

Varför böt jag inte innan.???

Det började ju redan på jobbet!!!

Hur kommer det sig???

För mycket sköljmedel ??? eller helt enkelt lite mindre röv.???

Tror helt klart på det sistnämnda   

Det kändes rätt bra att åka direkt efter jobbet, nu kan jag bara sitta här och njuta resten av kvällen i min ensamhet!!

Wilma drog nämligen iväg till Lek och Buslandet med en kompis och hennes mamma.


 


När jag kom hem tog jag en liten skål med Lättkesella och blåbär medans jag väntade på att få i mig riktig mat.

Åt den till och med i badrummet, samtidigt som jag la in träningskläderna i tvättmaskinen.

Allt för att spara in lite extra bloggtid innan Wilma kommer hem   

Sen blev det välbehövlig dusch.

Detta är det bästa jag vet efter duschen.

Krämig , mjuk och doftar tårta.



Jag är lite bortskämd med!! :-)

Har nämligen en egen kock som skickar med min kära sambo lite matlådor då och då.

(Skönt att slippa laga mat ibland)

Idag hade han bara pannkaka och nån gratäng, och det kan ju inte jag äta just nu.   

Men snäll som han är gjorde han lite fläskfile bara för min skull och skickade med.

Fan vad snäll du är Mattias !!!!  . 

Resten fick jag skära upp själv.

394 kcal   

Nemas problemas!!


 


Här kommer det en bild ifrån vårat utepass vi hade i Söndags.

Tror bestämt det är i Jägarställning :-)

Hon i den vita fula toppluvan.... Ja, det är jag det!!!   


 

 

Imorgon är det ett Boxfitpass igen!! Det ska bli riktigt kul det!!  



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av raija lehtola - 27 december 2015 19:05

Idag var man uppe med tuppen.Ännu ett PT pass med Robin!😃Vi körde lite olika övningar bl.a. Utfall med hantlar och kettlebells. Aktiv vila mellan övningarna som idag var squats med upphopp, höga knän (som jag hatar som pesten!)Sen fic...

Av raija lehtola - 23 december 2015 21:41

Slutade jobbet efter kl.11Kom hem 3 timmar senare. Jag är som sagt inte ensam på stan.Det sista var ett nödvändigt ont att ordna.Men nu sitter jag äntligen och bara njuter av uppesittarkvällen. !!Jansson är klar och likaså revbensspjällen. Granen stå...

Av raija lehtola - 19 december 2015 19:59

Idag har det gått i ett!! Satte klockan på 07.00. Åkte och pantande ALLA säckar i garaget ( tyckte det var dags nu ?) Sen måste man hålla sig fräsch med, så jag drog till camilla och fyllde på lite fransar och fick mig en "mini "spray tan.?. I...

Av raija lehtola - 16 december 2015 12:41

Det blev övertid på jobbet, så min planerade träning får vänta tills i morgon.? Annars har jag ju hela helgen på mig?? Nu är man fotograferad, mätt och vägd. Kommer att lägga ut resultat varje vecka? Mellanmål nummer 1 Fullkornswrap med ke...

Av raija lehtola - 15 december 2015 12:47

Tog tjuren vid hornen!!!Anlitade en PT igen. Nu får ni följa med på min resa!Jag gör detta för att inspirera andra och att hålla min egna motivation uppe.   Efter ett uppehåll på 2år så har jag väckt upp min lilla blogg igen   Andledningen t...

Ovido - Quiz & Flashcards