rajsan

Direktlänk till inlägg 8 februari 2013

Känner mig inte längre som en säck potatis!!!

Av raija lehtola - 8 februari 2013 19:27



Äntligen har helgen anlänt.

Det har varit riktigt tufft på jobbet.

Massor med ordrar inne. Vi känner inte ens av nergången på jobbet :-(

Känns helt galet att vi är uppsagda pga arbetsbrist. Hade till och med övertid förra Lördagen och även denna Lördag.

Jag ska inte jobba imorgon !


Har presis kommit hem från ett Boxfitness pass!!

Passet var GRYMT bra, jobbigt och sååå himla kul. Det är så kul att se alla kämpa till de nästan stupar, det är nog INGEN som ger sig i första taget.

Att se det..... ger mig hela tiden nytänning under passet.  

På detta pass och passet innan har jag kännt att det har hänt nånting!!

Jag orkar mycket mer, känner mig jättestark både psykiskt och fysiskt.

Och detta bara på 2 veckor.

JAG HÄNGER MED!!! är skitglad för det!!  Jag ger verkligen 100% (på riktigt).


Måste berömma Linda våran tränare med.

Hon är aldrig med på passen, hon går bara runt med sin jäkla tebata klocka och kollar att vi gör rätt.

Det är ju så det ska vara !! Eller hur???

Hur kan man annars se att alla gör rätt och verkligen tar i i från tårna.

Man har ju fullt upp med sig själv där framme!!

Sen att man hör henne skrika ....

- BRA DÄR RAIJA!!!! Det peppar en ännu mer!!


Vi är inte så många på de (allmänna) passen 10-15 st MAX. Och det är riktigt bra.

Det blir en sån gemenskap då, vi verkligen skriker och peppar varandra hela tiden.

HELT UNDERBART!!!

Oftast är det samma personer som kommer på passen.

Tog med mig Linda min jobbarkompis på passet idag med.

Hon fick allt slita  

Hon tackade mig efteråt. Tror nog inte att det blir hennes sista pass   


Nu kommer det lite bilder från idag.


Min före träning mat.

Keso och vindruvor!!!! Ingen höjdare måste jag säga!!



Jag och Linda A


Linda.A och Pia


 


Lite efternack

   


Nu ska jag kolla Gladiatorerna.

Vika jävla kroppar tjejerna har!! Men "Bullet" är fan grotesk!!

Hon måste ha haft en penis en gång i tiden!!!



 


Snart kommer Izza hem från sin Innebandymatch.

Hon har med sig 2 st klasskamrater som ska sova här inatt.

Det blir tydligen pizza, hemkörning!!

Själv tar jag mig någe nyttigt och ramlösa   



Ätit idag +695 kcal


Motionerat idag   -600 kcal

Totalt idag              95 kcal


Rekommenderat   1500 kcal


Balans idag kcal  - 1405 kcal


Ups!! Kanske kan unna mig någe gott ikväll :-)

            



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av raija lehtola - 27 december 2015 19:05

Idag var man uppe med tuppen.Ännu ett PT pass med Robin!😃Vi körde lite olika övningar bl.a. Utfall med hantlar och kettlebells. Aktiv vila mellan övningarna som idag var squats med upphopp, höga knän (som jag hatar som pesten!)Sen fic...

Av raija lehtola - 23 december 2015 21:41

Slutade jobbet efter kl.11Kom hem 3 timmar senare. Jag är som sagt inte ensam på stan.Det sista var ett nödvändigt ont att ordna.Men nu sitter jag äntligen och bara njuter av uppesittarkvällen. !!Jansson är klar och likaså revbensspjällen. Granen stå...

Av raija lehtola - 19 december 2015 19:59

Idag har det gått i ett!! Satte klockan på 07.00. Åkte och pantande ALLA säckar i garaget ( tyckte det var dags nu ?) Sen måste man hålla sig fräsch med, så jag drog till camilla och fyllde på lite fransar och fick mig en "mini "spray tan.?. I...

Av raija lehtola - 16 december 2015 12:41

Det blev övertid på jobbet, så min planerade träning får vänta tills i morgon.? Annars har jag ju hela helgen på mig?? Nu är man fotograferad, mätt och vägd. Kommer att lägga ut resultat varje vecka? Mellanmål nummer 1 Fullkornswrap med ke...

Av raija lehtola - 15 december 2015 12:47

Tog tjuren vid hornen!!!Anlitade en PT igen. Nu får ni följa med på min resa!Jag gör detta för att inspirera andra och att hålla min egna motivation uppe.   Efter ett uppehåll på 2år så har jag väckt upp min lilla blogg igen   Andledningen t...

Ovido - Quiz & Flashcards