rajsan

Direktlänk till inlägg 22 februari 2013

Efter regn kommer solsken!!!

Av raija lehtola - 22 februari 2013 19:40


Denna vecka har verkligen varit sjukt jobbig. Vecka 4   .


Tufft och tungt på jobbet. Har varit sjukt trött varje dag när jag kommit hem.

Energin har varit som bortblåst hela veckan.

Träningspassen har inte varit 100.

Jag har varit grymt irriterad och tänt till på alla sylindrar.

Suget efter allt som går att äta har varit enorm.

Har nog slitit ut gånggärnen i kylskåpet efter allt öppnade och (tack och lov) stängande.

Jag valde att stänga.

Tänkte bara på att jag skulle må ännu sämre efter att jag jag stoppat i mig någe onyttigt.

Som sagt!! .....

Vad är stundens njutning jämfört med den kropp man strävar efter???


Stackars min sambo och mina barn. Dom har jag snäst av alldeles för många gånger   

Kommer inte att få priset "MOM OF THE YEAR" precis.

Tur att dom är lite förstående i allafall.

Men allt jag ville var bara att få sova !!!


Kommer att gottgöra dom en vacker dag.


Igår låg jag nog hela kvällen i sängen framför tv.n,

stoppade i mig gurka för att stilla suget.

(Det där lät inte bra!!)  

Men ni fattar vad jag menar!

Jag lyckades hålla mig till mina 1500 kcal även denna kväll. (Tummen upp Raija !!)


Vaknade i natt av att jag hade migrän, trodde huvudet skulle sprängas.

Tur att jag hade mina älskade migräntabletter. Tog en och gick o la mig igen.

Vaknade av larmet kl 04.40 Gick upp och tog kaffe o lite frukost.

Kände fortfarande ett tryck i huvudet och jag ville inte piggna till.

Skickade ett sms till chefen och sa att jag blev hemma idag!!


Gick och la mig igen och sov nog till halv 10.

Kommer nog inte ens ihåg när jag sov så länge.

Sen har jag bara tagit det lugnt hela långa dagen  .


Kraften och energin kom tillbaka!!!!! TACK GUDE GUD!!

I AM BACK!!!

Så jag drog iväg på mitt efterlängtade

BOXFIT pass som jag trodde jag skulle missa.

Jag var grymt taggad, svetten rann, och jag lyckades med 10 st BURPEES som enligt mig var SKITBRA!!!

Passet var som vanligt SKIT jobbigt, SKIT kul och man är stolt varje gång man ligger utslagen på mattan efter en timmes hårt jobb med slag, sparkar, situps, armhävningar, burpees, upphopp, jägarvila i vilan, plankan och idag även nån ny satans uppfinning. BERGSKLÄTTRAREN!!

Det var fan i samma klass som burpees.

Jag tänkte ... NEJ!!!!! Finns det verkligen mer saker som jag kommer att hata.???

Men o JAA!!!   


Jag älskar min grupp och vår tränare.

Ni är så grymt bra och peppande!!   


Nu till dagens bilder!!   


 sparkar och slag


 

Upphopp i vilan!



 

Mera slag



 

Lite sparkar.


   


   

Gäddhänget är snart ett minne blott!! 


 

Så var passet klart!!!

Äntligen lite Stretching!!!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av raija lehtola - 27 december 2015 19:05

Idag var man uppe med tuppen.Ännu ett PT pass med Robin!😃Vi körde lite olika övningar bl.a. Utfall med hantlar och kettlebells. Aktiv vila mellan övningarna som idag var squats med upphopp, höga knän (som jag hatar som pesten!)Sen fic...

Av raija lehtola - 23 december 2015 21:41

Slutade jobbet efter kl.11Kom hem 3 timmar senare. Jag är som sagt inte ensam på stan.Det sista var ett nödvändigt ont att ordna.Men nu sitter jag äntligen och bara njuter av uppesittarkvällen. !!Jansson är klar och likaså revbensspjällen. Granen stå...

Av raija lehtola - 19 december 2015 19:59

Idag har det gått i ett!! Satte klockan på 07.00. Åkte och pantande ALLA säckar i garaget ( tyckte det var dags nu ?) Sen måste man hålla sig fräsch med, så jag drog till camilla och fyllde på lite fransar och fick mig en "mini "spray tan.?. I...

Av raija lehtola - 16 december 2015 12:41

Det blev övertid på jobbet, så min planerade träning får vänta tills i morgon.? Annars har jag ju hela helgen på mig?? Nu är man fotograferad, mätt och vägd. Kommer att lägga ut resultat varje vecka? Mellanmål nummer 1 Fullkornswrap med ke...

Av raija lehtola - 15 december 2015 12:47

Tog tjuren vid hornen!!!Anlitade en PT igen. Nu får ni följa med på min resa!Jag gör detta för att inspirera andra och att hålla min egna motivation uppe.   Efter ett uppehåll på 2år så har jag väckt upp min lilla blogg igen   Andledningen t...

Ovido - Quiz & Flashcards