rajsan

Alla inlägg den 3 januari 2013

Av raija lehtola - 3 januari 2013 12:46

Gårdagen gick bra, jag åt 3 st mål mat.

Frukost, middag, lunch.

Inga mellanmål.

Det bästa av allt är när man kör rent fett i maten, är att man varken blir hungrig eller sugen på mat.

Nu har jag ett sockerbegär som jag samtidigt får fajtas med i en vecka.

Det är den jobbiga delen. Har man bara mycket RAMLÖSA hemma så går det rätt bra.

I går jag var jag sååå vätskefylld i hela kroppen. (efter nyårshelgen)

Jag tror jag kissade en gång i timmen hela natten, SKITJOBBIGT.


Huvudvärken börjar komma med, och jag har lite konsentrationssvårigheter.

Fastnar ofta med.....vad var det nu jag skulle göra???.... Vad hålls jag med??.

Detta var nog bieffekterna just nu.

Har lite svårt att komma på vad jag ska äta, vad som liksom matchar ihop och inte.

Så jag kör det jag tycker ser gott ut, sen får det matcha vare sig det vill eller inte.

Huvudsaken är den att jag utesluter alla kolhydrater.


 


Idag blev det.

Äggmuffins med skinka. (verkligen jättegott)

kalopskött

Avokadoröra

Som sagt..... en salig blandning...men mättande  


Frukosten bestod av 2 st FINN CRISP med ost, julskinka och bredgott.


Idag kom sötsuget som en smäll i ansiktet.

Tur det finns botmedel.

Hallon med grädde....Mmmmmm.


 


Ovido - Quiz & Flashcards