rajsan

Alla inlägg den 31 januari 2013

Av raija lehtola - 31 januari 2013 11:50


Efter att ha dumpat av Wilmis på skolan, så tog jag mig till gymmet.

Idag var det vilodag igentligen, men jag ville köra lite lättare på löpbandet i allafall.

Sen är det såå skönt att få ruska om dessa klossar till ben....

Träningsverken har verkligen gjort sig påminnd.


Linda kallar det aktiv vila.... låter bra tycker jag.


Eftersom hennes pass är så tuffa, så räcker det igentligen med hennes pass 3 ggr i veckan...men vill man ändå göra nåt så är det bra att ta en powerwalk eller en sväng på löpbandet.

Det är aktiv vila.  

Så nu känner jag mig nöjd för dagen.


  35 minuter på bandet

-"drygt 300 kcal.

Och ett bra humör.

Helt klart värt att få svettas i endast 35 min.

Dessutom hade jag trevligt sällskap av Jimmy (en kille som är med i gruppen)

Då rinner tiden bara i väg.


 


Maten idag blev rester i från igår, man orkar inte laga mat varje dag.

Sen hinner man inte alltid heller.

Handlade iallafall hem en massa nyttigt mm idag.

Bra att ha när suget kommer.


 


Japp! Det var det

Nu väntar sista kvällspasset.

Imorgon har jag bytt till dag eftersom man har ett träningspass kl 17.30 att passa   

Det skulle bli ett bra, roligt pass!!!

Ser jag fram emot.


Ovido - Quiz & Flashcards