rajsan

Alla inlägg den 5 januari 2013

Av raija lehtola - 5 januari 2013 15:11


Hej.

Även denna dag har gått enligt planerna.

Unnade mig bara en ruta 70 % choklad alldeles nyss när suget kom.


Smygvägde mig faktiskt lite i morse, för det är svårt att få in att man verkligen kan gå ner i vikt genom att äta äkta fett och inte lightprodukter.


Så för att vara på den säkra sidan så stallde jag på vågen.

Säger inget ännu........ Bara att jag verkligen kommer att ge LCHF en chans.  

Har förresten köpt mig en PULS klocka som även räknar ut kaloriförbränning.

Ingen märkvärdig och dyr..... men den funkar i allafall.



 



Men nu är det Innebandy i Kumlahallen kl 16.00

Måste ju heja på min kära sambo och hans gäng.


Satt och tittade på gamla tidningsutklipp tidigare idag. Hittade bla detta.

Man blir lite stolt faktiskt        


 



Äntligen kom det en välförtjänt vinst. Dessutom emot serietvåan.

Kumla IBK - Mjölby


11-8 stod det på tavlan......skönt!

Magnus stog för 3 poäng. Bra kämpat DARLING!! :-)


Utsvulten som en varg (efter att bara ätit snuttarna på Wilmas varmkorv)

gjorde vi lite hamburgare.

Min på LCHF- vis så klart. Ingen ketchup eller senap.

Men gott ändå!!


 






Ovido - Quiz & Flashcards