rajsan

Alla inlägg den 15 januari 2013

Av raija lehtola - 15 januari 2013 20:23

Trots att man var så installd på att få gå, så blev man ju självklart besviken.

Man hade nog en liten gnutta hopp kvar trots allt.

Men sånt är livet...det var ju inte första varslet man varit med om.  


Det skilde 3 veckor!

Hade jag börjat 3 veckor innan, då hade jag klarat mig :-(

Men jag är lyckligt lottad, har fina vänner och bekanta.

Tack vare dom så ska jag på en anställningsintervju redan på torsdag  

Ett mindre företag med dagtidsjobb som jag tror kan passa mig.

Önska mig lycka till !! 


Det blev Magnus som fick ta Wilma till tandläkaren idag. 

Eftersom hon är så rädd så blev hon återigen nerdrogad. Hon blir lite borta och tycker att livet är underbart   

Hon kommer bara ihåg en liten del av hela besöket, resten är små svarta hål.

Allt hade gått jättebra och hon var lugn som en filbunke

Så här bra går det........


   


Nu är det mästerkocken som gäller!!!

Natti natti!!


Av raija lehtola - 15 januari 2013 08:50

Idag är det domedagen för min del.

Sitter här skitnervös och väntar på att få att få åka till jobbet och få beskedet.

Det ända som gick ner i dag var en Finn crisp och en proteindrink.

Vi blev ombedda att komma in till jobbet kl 10.00 idag, annars börjar vi kl 14.00

Jag känner redan nu att det är kört för min del.

98 st arbetare får gå, och allt enligt LAS.

Skriver mer när jag kommer hem.!!


 


Ovido - Quiz & Flashcards