rajsan

Alla inlägg den 12 januari 2013

Av raija lehtola - 12 januari 2013 17:06

Hade lite bloggtorsk igår. Så jag skippade det.

Men nu är jag tillbaka igen....


Äntligen fixade jag hem min Iphone 5.  

Den är såå vit och fin!!!

Det tråkiga är bara att vi hade tid kvar hos 3.

Så jag får snällt vänta till den 25 januari.

Vi bestämde oss för att byta till Telia för dom har bättre täckning.



 


Nu jäklar ska jag ge ungar och sambo en riktig match.

Jag personligen är inte så mycket för tv-spel, men detta tycker jag är i värdsklass!!!

Säger bara Super Mario Bros.  


 


 

Wilma den lille fuskaren tjuvspelade innan hon drog på party hos grannen Simon!!


Maten går fortfarande bra.!!

Ok!!..... erkänner.....


FUSK NUMMER 1

Åt en macka i morse.        DUMT!!!  Men såååå värt det.!!  


Vågen stog förresten på  -1,9 kg imorse. OK på 10 dagar tycker jag.


Ovido - Quiz & Flashcards