rajsan

Alla inlägg den 16 januari 2013

Av raija lehtola - 16 januari 2013 20:33

Halloj!!

Idag låg detta vackra brev i min brevlåda.

Bröllopsinbjudan!!! Ja det tackar vi för.

Men det kom inte oväntat. Har nämligen fått äran att vara Toastmadame på deras bröllop.

Börjar bli lite nervös, man vill ju att allt ska bli perfekt.

Tips och råd tas gärna emot!!!

   


Kom nyss hem ifrån en Handledarutbildning. Ganska jobbigt att sitta i flera timmar    

Men läraren var intressant att lyssna på, så det gick bra ändå.

Annars kan dom ju mala och mala i samma tonläge så man bara önskade att man hade tandpetare ett litervis kaffe.

 


Innan vi åkte bad jag min dotter Izabell att ta disken och städa av på sitt rum.

Inte mycket begärt kan man tycka.

Ialla fall inte om man själv har suttit 3 timmar på en utbildning bara för att hon ska kunna övningköra, dessutom bytit shift på jobbet för att jag ska kunna delta, inte hinna äta mellan, stressat som fan och fixat barnvakt.

Kom hem.....

Disken var kvar och hennes rum ÄNNU STÖKIGARE än innan.

Det var tacken det  .

Det är inte ofta jag ber henne göra någonting här hemma, och det är ju inte så att hon gör nåt av egen vilja heller.

Men men....Comes around goes around!!

Fasiken vad gött det är att ligga kvar under täcket när det är -20 grader ute och hon har bråttom till tåget.  


Så nu fick jag grina av mig lite, känns rätt bra nu!!!!


Imorgon är dags för jobbintervjun.

Känner mig liiiiiite nervös faktiskt.

CV ska granskas, Personligt brev ska kontrolleras, Vart är mitt truckkort???

Shit kommer jag hitta dit??? Med mitt fisiga lokalsinne.

Bäst att vara i god tid. 

PS: Äter fortfarande inga kolhydrater.

2veckor har gått och det går hur bra som helst.


 

Ovido - Quiz & Flashcards