rajsan

Alla inlägg den 7 januari 2013

Av raija lehtola - 7 januari 2013 15:42


Idag är man inte stöddig :-(


Gick upp kl 04,40 i morse, jobba 8 timmar.

Hem och dra på sig mysisarna. Skicka in en fläskfilee i ugnen.

Åka och hämta Izza i Hallsberg, handla lite mat.

PUST!!!


Jag köpte en frukostmacka på jobbet, skrapade av pålägget och la på mina Finn Crisp jag hade med mig.

Ingen Lunch hade jag heller med mig.

Tur att dom hade lite att välja på i matsalen idag, så jag klarade denna dag galant med.  


PMS!!!  Inte min kompis direkt. Chokladsuget är ett faktum!!! Humöret i botten!!!

HATE IT!!!

Har som tur är 70% choklad i skåpet "ifall"


 


Ett sista mål blir det nu.

WÅFFLOR på LCHF vis så klart.

Smakar nästan exakt som vanliga wåfflor.


Det med frysta hallon och grädde. MMMmmmmm.

Sen ska jag duscha och lägga mig i sängen o titta på tv innan John Blund kommer!!!

Natti Natti.

Ovido - Quiz & Flashcards