rajsan

Alla inlägg den 30 januari 2013

Av raija lehtola - 30 januari 2013 11:17


Klockan 08.25 i morse satt jag i bilen och väntade otåligt på att få köra mitt första pass.

  

Vi skulle ha kört ett utomhuspass, men vi röstade ner det eftersom det var svinhalt och regnigt ute. Ingen bra kombination.

Ingen blev gladare än jag för det!!.


Det blev 60 minuters Intervallpass med lite crossfitinspiration.

Situps, armhävningar, kattlebells, jägarställning, boxning, upphopp, och BURPEES.

JAG HATAR BURPEES!!!

Vem fa.. har kommit på denna idiotjobbiga, ogenomförliga, sadistiska moment?? 

Och sen att utföra dom 3x 20 sekunder. VANSINNE!!

Mina lår har iallafall fått sig en riktig resa idag.

Att gå på toaletten imorgon kväll, vill jag inte ens tänka på.


 


Jag klarade i allafall av hela passet. Det var tufft, men det känns så jäkla bra efteråt.

Linda känner mig.

Hon vet att jag är lat, så hon pressar mig alltid in i det sista.

Jag kan bli förbannad just då för att det är så jävla jobbigt, men tackar henne alltid efteråt!!


 

Bra jobbat Raija!!! - 700-750 kcal.

Nu kan då gå hem med bra samvete. Imorgon är det 60 min löpband som gäller.

Ps: Bilden vilseleder, tror att hälften av fettet liksom glidid ner på nåt underligt sätt.

 ;-)


Det är lite jobbigt att knåpa ihop mat och mellis för hela dagen när man bara har 1500 kcal.

Kräver en del tid och planering.

Idag blev det.

knäckebröd med kokt skinka och en yoghurt till frukost.

Proteindrink efter gymmet.


Detta blir lunchen.

 


ALA kålpudding light!!

 



404 kcal per portion.

 


455 kcal ligger det på tallriken.

Helt ok !!

Nu ska det avnjutas och sen väntar ännu ett härligt "kvälls" arbetspass.


Ovido - Quiz & Flashcards