rajsan

Alla inlägg den 23 januari 2013

Av raija lehtola - 23 januari 2013 16:39

Bad min kära sambo att åka och handla igår.

Bla. gurka och lite annat.

Han kom hem med den största gurkan han kunde hitta.

Ser kanske inte så stor ut på bilden...men den är stor!!

Vad tänkte han ??   


 

Magnus vill ligga lite bra till och bjuda sina jobbarkompisar på lite gott på fredag, han bad mig göra något smarrigt.


Så det blev favoriterna....Neg..... Hhrrrmm....

Chokladbollar så klart.


 

Smaska på ni bara.   

Själv står jag emot frestelsen  


Ska förresten besiktiga bilen imorgon bitti, ja vad händer?? JOO!!

2 lampor slocknar idag. Det är aldrig nåt problem annars, eller att lampor slocknar.

Varför just när man ska besiktiga??

Jag kan inte byta. Magnus jobbar.

( Förresten så kan han inte byta dom heller)

Hur trångt är det inte att byta?? Jag får ringa svärfar!

Det är en händig man det.  


 

Ovido - Quiz & Flashcards