rajsan

Direktlänk till inlägg 22 januari 2013

Känns så jäkla surt :-(

Av raija lehtola - 22 januari 2013 18:15

Nu är det skitstressigt på jobbet.

Många borta och mycket att göra, är helt slut när jag kommer hem efter jobbet.

Känns skitjobbigt att veta att man blir av med jobbet pga arbetsbrist, när det inte ens märks på "våran" Atlas enhet :-(

Sen sitter det folk på andra enheter och rullar tummarna för att dom har dåligt att göra,

som dessutom bara väntar på att vi ska gå hem så att dom kan komma och ta över våra jobb.

Och det ABSOLUT värsta av allt är....

Dom flesta som kommer vill inte ens jobba på våran enhet igentligen, men kommer bara för att få behålla jobbet.  


LAS Är LAS så det är bara att lämna ifrån sig sin plats till dom som har varit på företaget längre.  


BITTER????


JAA!!!!! Som fan!!!


Men nu har jag ändå tur som har lyckats att hitta ett annat jobb.  

Det är dagtid och inte alltför långt att pendla.

Tror att det kommer att bli kanon   

Det är sagt att jag ska börja den 1 mars.

Skriver mer om det när allt är 100 % klart!!


Nu har jag testat LCHF i 2 veckor.

Det gick bra men jag tror nog ändå på att man ska äta allt i kostcirkeln.

Ät allt, men förbränn mer än du äter.... Bästa sättet att gå ner i vikt.

Resultatet blev

* - 2 kg.

* Inget sötsug 

* magen har fungerat som en klocka.

Hade man tränat, då tror jag lätt att man hade tappat ett par kilo mer.


På måndag börjar jag mitt 10 v program. "Biggest looser"

Träningspass 3-4 ggr i veckan och en kost plan som ska följas strikt.

Antar att det är lite egenträning utöver det.

LÄNGTAR!!!

Den som gör bäst resultat får pengarna tillbaka plus "PT". timmar!!

Jag kommer att blogga mycket om det   

Det var för den anledningen att jag startade denna blogg ifrån början.



Och en liten" ikke" inspirationsbild.


Och en "yes !!" inspirationsbild.

   







 
 
Ingen bild

grannen tvärsöver

22 januari 2013 19:31

Haha fy fan vilken röv! Undre bilden är så snygg, det är ju så man vill se ut. Lycka till i biggest loser!

raija lehtola

25 januari 2013 05:01

Hahaha, ja... Vill INTE ha!!!!
Du grannen!
Du har ju nästan den kroppen ju, så fin så!!!
Du är så duktig med träningen!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av raija lehtola - 27 december 2015 19:05

Idag var man uppe med tuppen.Ännu ett PT pass med Robin!😃Vi körde lite olika övningar bl.a. Utfall med hantlar och kettlebells. Aktiv vila mellan övningarna som idag var squats med upphopp, höga knän (som jag hatar som pesten!)Sen fic...

Av raija lehtola - 23 december 2015 21:41

Slutade jobbet efter kl.11Kom hem 3 timmar senare. Jag är som sagt inte ensam på stan.Det sista var ett nödvändigt ont att ordna.Men nu sitter jag äntligen och bara njuter av uppesittarkvällen. !!Jansson är klar och likaså revbensspjällen. Granen stå...

Av raija lehtola - 19 december 2015 19:59

Idag har det gått i ett!! Satte klockan på 07.00. Åkte och pantande ALLA säckar i garaget ( tyckte det var dags nu ?) Sen måste man hålla sig fräsch med, så jag drog till camilla och fyllde på lite fransar och fick mig en "mini "spray tan.?. I...

Av raija lehtola - 16 december 2015 12:41

Det blev övertid på jobbet, så min planerade träning får vänta tills i morgon.? Annars har jag ju hela helgen på mig?? Nu är man fotograferad, mätt och vägd. Kommer att lägga ut resultat varje vecka? Mellanmål nummer 1 Fullkornswrap med ke...

Av raija lehtola - 15 december 2015 12:47

Tog tjuren vid hornen!!!Anlitade en PT igen. Nu får ni följa med på min resa!Jag gör detta för att inspirera andra och att hålla min egna motivation uppe.   Efter ett uppehåll på 2år så har jag väckt upp min lilla blogg igen   Andledningen t...

Ovido - Quiz & Flashcards